De voorbereiding - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Theo en Linda

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

13 Mei 2017 | Nederland, Hoogvliet

Twee jaar geleden hebben wij onze eerste camperreis naar het Wilde Westen van de USA gemaakt. Deze reis heeft een enorme impact op ons gehad. Wat een natuurschoon, wat een fijne mensen en wat een rust. De hele reis hebben we samen gepland, de campings geboekt, de route gepland een budget gemaakt etc. etc.. Alleen de voorbereidingen zijn al een beetje vakantie op zich.Nu twee jaar later gaan wij weer naar hetzelfde gebied in West Amerika. Waarom hetzelfde deel? Simpel omdat het er zo mooi is dat een tweede bezoek geen straf is voor ons. Dit jaar gaan we samen met onze vrienden Mario en Mariska. Voor hen is het de eerste keer naar Amerika en wij hopen dat zij net zo onder de indruk zullen zijn als wij. Samen naar Jan Doets geweest om campers te bekijken en we kunnen wel zeggen, we hebben twee mooie campers uitgezocht. Voordat wij met de camper gaan toeren verblijven wij eerst 3 nachten in Las Vegas in hotel Excalibur.Dit hotel is gelegen aan de Strip, The place to be. We gaan jullie af en toe op deze blog wat vertellen over onze reis zodat jullie een beetje kunnen meegenieten.Theo en Linda

Reisdoel:

Een verre reis

Periode:

van 22 mei 2017 tot en met 20 juni 2017

• 19 Mei 2017 - 11:40

Annie Kars:

Theo & Linda, een hele goeie reis maandag en een fantastische vakantie!

• 22 Mei 2017 - 06:46

Ada:

Linda en Theo.

Wens jullie een goede vlucht naar Amerika. En vind het leuk om jullie verslagen te lezen, en zo jullie een beetje te kunnen volgen. Geniet van alles.