Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Theo en Linda

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

25 Mei 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Inmiddels zijn we al weer twee dagen in Las Vegas. Nadat we geland zijn zijn we met een pendelbus vanaf de luchthaven McCarren naar autoverhuur Hertz gebracht. Hier stond een Kia Sedona op ons te wachten. Een ruime 7 persoons SUV, dus met gemak alle koffers erin en op weg naar hotel Excalibur waar we drie nachten zullen verblijven. Na ingecheckt te hebben in het hotel even een hapje eten en een rondje over de strip rijden. Toch wel last van een Jetlag dus terug naar het hotel en lekker slapen. De volgende dag stond ons een druk programma te wachten, allereerst naar de outlet waar we natuurlijk wat leuke spulletjes hebben gekocht en hierna Mario afgezet bij een Crossfit. Mario even lekker sporten en Mariska met ons mee naar Roadbear, de camper verhuurder. We hoopten op een gunstige ophaaltijd want de eerste dag met de camper staat ons een lange rit te wachten. En we hebben geluk we worden donderdagochtend om 08.00 uur opgehaald en zullen dus al vroeg op pad kunnen. Na de gemaakte afspraak bij Roadbear gelijk even naar de Walmart water kopen. Het is momenteel erg heet in Las Vegas zo'n 42 graden dus je kunt niet genoeg water hebben. Nadat we Mario weer hadden opgehaald terug naar ons hotel om ons wat op te frissen. Op het internet hadden we een Diner Black Bear gevonden met goede recencies dus wij er naar toe in onze ruime auto. Black Bear is een echt Amerikaanse diner met Amerikaanse porties eten maar de doggiebag stond klaar en we konden het restant van ons eten meenemen. Toch maar niet gedaan want geen koelkast in de hotelkamer, dus dat leek ons geen succes. Toch nog wat last van de Jetlag die avond en daarom toch een beetje op tijd slapen want ook voor de tweede dag stonden er weer diverse activiteiten voor de boeg. Tweede dag vroeg op pad naar Red Rock Canyon waar we eerst het visitorscentre hebben bezocht. Een aardige man stond ons te woord en liet ook diverse door hem gemaakte foto's zien van de flora en fauna in Red Rock Canyon. Er werd ons aangeraden om een Scenic Byway door RRC te nemen en vanaf daar een korte hike te doen. Zo gezegd zo gedaan! Prachtige rode rotsformaties in allerlei vormen. Na enige tijd de Byway te hebben gevolgd zijn we gestopt voor een wandeling. Toch wel warm zo in de zon want vandaag werd het zo'n 33 graden. Nadat we weer terug waren bij onze auto gingen we op weg naar Bonnie Springs Ranch. Een oud wild west stadje wat zoveel mogelijk in originele staat wordt gehouden. Er werd zelfs een voorstelling gegeven waarbij ze een script gebruikten uit de tijd van het wilde westen. Heel komisch! Hierna mochten we getuige zijn van een hanging, want zoals ze ons vertelden was ook dit onderdeel van vermaak voor de mensen van toen. Na Bonnie Springs terug naar Las Vegas om de auto weer in te leveren en met een taxi terug naar het hotel. Lekker douchen en klaar maken voor een avondje op de Strip. Onze laatste avond hier want morgen beginnen we aan onze Campertrip. ..

• 25 Mei 2017 - 09:43

Ida En Doede :

Zo jullie vertrekken met de camper, en wij gaan Joke haar verjaardag vieren. Aankomend weekend wordt het hier ook erg warm. Een beetje bijgekomen van de jetlag.? Leuk om jullie weer te kunnen volgen.
    Groetjes Ida en Doede

• 25 Mei 2017 - 11:27

Elly En Guus:

Jullie hebben in 2 dagen tijd al veel gezien!! De Jetlag vraagt ook om tijd, maar dat weten jullie wel! Wij gaan vandaag ook Joke's 65e verjaardag vieren.
    Goeie reis met de camper morgen!!

Liefs van ons,
    Elly en Guus

• 25 Mei 2017 - 14:03

Sylvia:

Wat een leuke eerste dagen. Hopelijk niet al veel last van de jetlag.. ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de camper zit en je 'on the road' bent, dat het dan snel beter gaat.
    Zelfde temperatuur hier dit weekend, volgens mij gaan we richting de 30 graden.
    Gister mijn laatste werkdag en mijn eerste officiële dikke-voeten-dag gehad!
    Mijn verlof is nu begonnen, dus lekker rustig aan doen komende dagen met dat warme weer.

Geniet van Death Valley enneh...
    Vergeet niet omhoog te kijken

• 25 Mei 2017 - 20:16

Kevin:

Leuk om te lezen! Geniet ervan! In Hoogvliet alles goed, lekker warm en bbq weer...

Groetjes van de buurtjes!

• 25 Mei 2017 - 21:17

Mama :

Hoi Linda en Theo. Wat een fijn begin van jullie vakantie en wat een goed verslag. Kijk al weer uit naar het volgende. Liefs Mama.

• 27 Mei 2017 - 20:35

Bas En Ria Van Raamsdonk:

Hoi Linda en Theo,

In 2015 hebben we elkaar ontmoet in Stovepipe Wells (Death Valley) We hebben samen wat gedronken aan de rand van het zwembad. Leuk te horen dat je de reis per camper weer aan het maken bent. vanuit Spijkenisse wensen we jullie veilige Miles en een fijne vakantie in de USA toe.

Groeten Bas en Ria