Scenic Byway 12 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Scenic Byway 12 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Scenic Byway 12

Door: Theo en Linda

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

01 Juni 2017 | Verenigde Staten, Torrey

Scenic byway 12
Woensdag 31 mei 2017
Nadat wij bij Ruby's Inn weg zijn gereden hebben we de Scenic Byway 12 genomen
richting Capitol Reef met als eindbestemming het plaatsje Torrey waar wij een plek hebben gereserveerd op RV park Sandcreek. Een kleine camping met uitzicht op een mooi gebergte. Onderweg hiernaar toe gestopt bij Calf Creek Falls. Dit is een Trail van 6 mile bijna 10 km heen en terug. Het doel, een prachtige waterval midden in de bossen met een klein zandstrandje, werkelijk een oase na een lange en warme tocht. Na hier wat afgekoeld te zijn terug naar ons beginpunt waar onze campers staan geparkeerd. Verder doorgereden over de Scenic Byway 12 met schitterende uitzichten op bergketens en door prachtige bossen. Deze weg is echt een must en wordt door vele gezien als de mooiste route van Amerika. Onderweg zijn we gestopt bij The Burr trail Outpost bij het plaatsje Boulder op aanraden van John en Sylvia. Een leuk zaakje beetje hippieachtig en hier hebben wij onze bulletproof koffie gedronken, een mix van koffie met boter, kaneel, cayennepeper en kokosolie. Dit wordt gemixt en warm gedronken. Echt vies is het niet maar geef ons maar een gewone bak koffie. Inmiddels zijn we gesetteld op RV park Sandcreek een eenvoudige camping maar wel met een fijne douche.

• 01 Juni 2017 - 08:55

Sylvia:

Eind-de-lijk dat koffiezaakje gevonden

• 01 Juni 2017 - 08:57

Sylvia :

O, ik zie dat alleen mijn eerste zin is gepost?

Ik schreef ook nog of Sc. Byway 12 toch anders is nu jullie hem vanaf de andere kant rijden?
    En stonden de RV plekken vol bij Calf Creek?
    Vonden wij ook 1 van de mooiste routes en wandelingen. Misschien meer nog omdat het behoorlijk onontdekt was.. weet niet of dat nu nog het geval is.

Veel plezier is capitol reef en Arches/Moab komende dagen.

Groetjes

• 01 Juni 2017 - 14:56

Linda:

Ja Sylvia we hebben het koffiezaakje gevonden en het was er zeker gezellig. De scenic byway 12 was weer even mooi als 2 jaar geleden, ook de andere kant op. De camping bij calf creek falls was helemaal vol. We konden nog niet de 2 rv's kwijt om te parkeren. Ik sprak de campinghost en hij zij dat het heel druk was op de camping en de trail. Iedereen heeft het ontdekt dus veel mensen op de trail en bij de waterval. Groetjes papa en mama

• 01 Juni 2017 - 15:57

Ellen:

leuk om jullie verhalen te lezen. Dacht eigenlijk dat je alleen op facebook wat plaatste want ik zag geen berichtjes dat je wat op deze site had geplaatst. Blijkt dat je ons oude emailadres gebruikt. hahaha Die gebruiken we al een jaar of langer niet meer. Maar geeft niet hoor. Nu kan ik gelijk een paar reisverslagen tegelijk lezen.

• 01 Juni 2017 - 21:26

Roland De Waal:

Wederom leuk om al jullie reisverslagen te lezen. Weer lekker genieten daar ver over zee, blijft een fantastisch land he!