Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Theo en Linda

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

01 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Dinsdag 30 mei 2017, gisteren zijn we na een mooie rit die liep via Duck Creek een plaatsje waar veel aan wintersport wordt gedaan, we zagen dan ook nog veel sneeuw liggen via de 148 richting panguitch gereden. Af en toe gestopt om bij een viewpoint te genieten van de mooie uitzichten. Af en toe een gesprekje met een Amerikaan die weer wat vertelde over de omgeving en de bomen waarvan er veel kaal zijn. Dit wordt veroorzaakt door een kever en ze proberen met man en macht dit te bestrijden omdat er steeds meer bomen worden aangetast. Mario en Mariska reden een andere route omdat ze in Cedar City naar een Crossfit wilden gaan. Later vertelde Mario ons dat ze ons in tegengestelde richting tegenkwamen. Hoe ze precies gereden zijn is niet helemaal duidelijk maar uiteindelijk zagen we elkaar op RV Campground Ruby's Inn. Die avond zijn we met z'n viertjes naar een dinner Westernshow gegaan. Lekker eten en gezellige muziek met een biertje erbij. Na afloop teruggelopen en op tijd naar bed want de volgende dag zouden we vroeg op staan voor een hike in Bryce Canyon. Zo gezegd zo gedaan om 7 uur op en om half 8 het park ingereden en een parkeerplaats gezocht. De bedoeling was dat we een hike van ca 1.3 mile zouden doen maar jullie raden het al deze werd iets langer. Uiteindelijk hebben we 4 uur gelopen waarvan de meeste tijd natuurlijk bergopwaarts. Nou als je je kuiten wilt trainen dan moet dit zeker ook eens doen. Maar ondanks de zware tocht hebben we weer genoten van de prachtige scenery. Op het eindpunt aangekomen stond er een pendelbus klaar die we terug naar de camper hebben genomen. Hierna nog een stuk gereden om bij wat uitzichtpunten te kijken. Terug op de camping tijd om wat te relaxen. Nu zitten we klaar om vlees op de bbq te gooien en kunnen we weer terugkijken op een mooie dag.

• 02 Juni 2017 - 08:52

Mam:

Hallo vakantie gangers. Wat heb ik weer genoten van julli verslag en ik snap waarom jullie weer naar Amerika zijn gegaan. Gefeliciteerd met jullie kleindochter Liva. Groetjes aan Mario en Mariska. Liefs Mama.