Death Valley NP - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Death Valley NP - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Death Valley NP

Door: Theo en Linda

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

27 Mei 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,
Vanuit een MC Donald schrijven ons volgende reisverhaal. We werden om 08.00 uur opgehaald bij ons hotel en met een busje naar Roadbear gebracht. Na de nodige uitleg over de camper reden we rond 10.00 weg met als eerste stop de Walmart. Boodschappen inslaan en op weg naar Death Valley. De eerste stop in DV was Badwater basin. Dit is het laagste punt van Amerika en ligt ca. 285 ft onder zee niveau. Bloedheet zo'n 43 graden en een hete fohnwind die je bijna uit je sokken blaast. Hierna door naar Zabriskiepoint. Twee jaar geleden zijn we hier ook geweest en ook nu weer was het adembenemend mooi. Na deze stop zijn we naar Stovepipe wells gereden. Het was er druk want er stonden al 2 campers. Na ingecheckt te hebben de badpakken aan en door een lichte zandstorm naar het zwembad. Heerlijk verfrissend zo'n duik na de hitte van de dag. 'S Avonds lekker gegeten in de plaatselijke bar en hierna sterren kijken. Een geweldige dag samen met Mario en Mariska en genoten van de natuurschoon.
Bye bye tot ons volgende verslag en dan met foto's

• 28 Mei 2017 - 15:06

Mama:

Hallo alle vier. Weer bedankt voor jullie verslag kijk uit naar de foto,s. Hier is het volop zomer met hoge temperaturen. Alles goed met mij. Liefs mama.