Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Linda en Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

05 April 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Leuk dat we reakties krijgen van jullie, altijd leuk om iets te horen van het thuisfront. Wij zijn inmiddels al weer een paar dagen op Krabi waar we begonnen met onweer toen we aankwamen. Een voorspoedige vlucht gehad van 1 uur en 5 minuten. Als we met de trein zouden gaan kon het wel zo'n 14 uur duren en daar hadden wij niet zoveel zin in, want ondanks het onweer is het toch gauw zo'n 34 graden. We kwamen in een mooi hotel terecht met een heerlijk zwembad. Een mooie luxe kamer waar je gratis koffie, thee of water kon nemen, alles schoon en een goed ontbijtbuffet. We zijn hier 2 nachten gebleven en konden niet meer bijboeken want het zat vol. Dus op internet naar een ander hotel gezocht en er een gevonden en bleek deze 300 mtr verderop te zitten. Wij een kijkje nemen en toen we er aan kwamen dachten we, waar komen we terecht, het lijkt nergens op. Maar niets is wat het lijkt, een superleuk hotel met ook een heerlijk zwembad die we vanmiddag helemaal voor ons zelf hadden. Een prachtige tuin en een grote gezellige schone kamer. Pff toch wel een opluchting. Je waant je je er zo in de jungle. Theo zag er nog een grote hagedis van ongeveer 80 cm. rondlopen. Ben ik toch blij dat we op de tweede etage zitten en nu maar hopen dat tie niet kan klimmen, hahahahaha. We zijn een aantal keren de boulevard opgegaan hier op Aonang beach. Taxi's of tuktuks zie je hier niet maar wel scooters met zijspan. Voor 20 bath per persoon, 50 eurocent, brengen ze je van je hotel naar waar je wilt. Soms wel zo'n 6 km ver. Vandaag naar Railaybeach geweest met een longtailboot wat je ook toch wel een keertje moet doen. Het zijn bootjes met een automotor er in en die daardoor met een hoge snelheid je vervoeren naar de diverse eilanden. Railay is een mooi eiland en als je vanaf het strand waar je aankomt naar het andere strand loopt (er zijn meerder stranden daar), kom je op een prachtig strandje uit waar het heerlijk toeven is. Onderweg hier naar toe zie je de apen door de bomen slingeren, ontzettend leuk om te zien. Op het strand liggen een paar bootjes waarop de Thai eten koken en je er voor een 60 bath, is 1,50 euro, eten.
Vanavond hebben we ons laten afzetten op de boulevard en hebben voor het eerst barracuda gegeten. Hij was ongeveer 1 meter lang, en wij konden aanwijzen welk deel wij wilden hebben. Het heeft ons goed gesmaakt. Morgen gaan we een paar eilanden bezoeken en snorkelen en zullen ook naar het strand van de film The Beach gaan. We kijken er naar uit. Groetjes voor nu, Theo en Linda

  • 05 April 2012 - 15:41

    Ida:

    Hoi Theo en Linda,
    Wat leuk apen te zien in het wild, ik heb het aan oma voorgelezen. De groetjes van ma.

  • 05 April 2012 - 19:15

    Coby Schellaars:

    Hoi Theo en Linda,ik vind de reisverslagen zo gezellig,ik ga op de bank zitten en ze lekker lezen.
    Ik kan niet wachten,want jullie doen precies wat ik in mijn hoofd heb voor november!!!!! Dit is zoooo toevallig,oh ik wil graag als jullie terug zijn de hotelnamen haha heb ik een makkie,kan ik ze zo boeken bij Agoda.( ook Dubai) nou veel plezier weer verder en ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes. Coby

  • 07 April 2012 - 10:13

    Elly & Guus:

    Ha die Globetrotters.
    Wat een belevenissen. We lezen het met genoegen en kunnen ons jullie plezier goed voorstellen. Ga door met vakantie vieren. Oja, mijn vriend Shong MHa is op dit moment niet in Nederland en kan dus aan jullie geen nuttig tips geven. Hij zit op dit moment in Indonesië op khotjabambha en komt pas waarschijnlijk eind mei weer terug om zijn uitkering te verlengen. Groetjes van ons Elly & Guus

  • 07 April 2012 - 14:14

    Pascal:

    Leuk verslag weer, als ik de foto's zie begrijp ik direct dat jullie het erg naar je zin hebben.

    Groetjes

  • 08 April 2012 - 10:18

    Kevin:

    Zo, dat zier er echt geweldig uit zeg! Wat een luxe voor enorm weinig geld. Geniet ervan!

  • 09 April 2012 - 12:32

    Sylvia:

    Hoi Papa&Mama,

    Echt leuk om die berichtjes te lezen!
    Leuke fotos en vooral de zinnetjes eronder zijn grappig :)

    Hier is alles goed, Mieke en Cyrah hebben hier zaterdag gelogeerd, was gezellig, en 1e paasdag zijn we met oma gaan brunchen bij Greg in de zaak.

    Ik heb mijn onderzoeksvoorstel voor mn scriptie ingeleverd, dus nu afwachten of ie in 1x wordt goedgekeurd.
    Verder ben ik hard aan het leren want woensdag avond mijn laatste tentamen everrrrr (mits in het in 1x haal natuurlijk).

    Veel plezier daar verder, en tot het volgende berchtje!

  • 12 April 2012 - 14:44

    Nolly:

    Hallo Linda en Theo. Wat een schrik gisteren voor iedereen. Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar toch. Mieke en Cyrah zijn gisteren bij mij geweest Ellen kwam ook met Sonny en Kaja. met z,n allen gegeten wel druk maar heel gezellig. Jullie vakantie zit er al weer voor de helft op maak er nog een fijne tijd van. Liefs Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo en Linda

Actief sinds 05 Feb. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 32477

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 20 Juni 2017

Camperreis door West Amerika 2017

22 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Camperreis door West Amerika

26 Maart 2012 - 26 April 2012

Nog één keer naar prachtig Thailand.

15 Maart 2010 - 15 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: