Weer thuis! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Linda en Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

28 April 2012 | Nederland, Hoogvliet

Hallo Allemaal!
Onze laatste avond op Krabi hebben we doorgebracht door op een romantisch terras, uitkijkend op de zee met de prachtige zonsondergang te dineren. We besloten een visassortiment te nemen voor 2 personen en oh wat was dat lekker. Kingsprawns, krab, snapper, inktvis en een soort mosselen. Als we er aan terug denken loopt het water ons weer in de mond en wat een fijne afsluiting van onze tijd daar op Krabi.
Nadat we vanaf Krabi (Aonang) zijn terug gevlogen naar Bangkok werden we door iemand van het hotel dat we in Bangkok geboekt hadden opgehaald op het vliegveld. Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben kwam de taxi er dan toch aan. We zagen onderweg naar het hotel een avondmarkt die er erg gezellig uitzag en zijn na het inchecken en het neerzetten van onze spullen gelijk weer in een taxi gesprongen en naar die avondmarkt gegaan. Wat een gezelligheid. Na een paar uurtjes daar rond te hebben gelopen zijn we terug naar het hotel gegaan want de volgende ochtend stond de vliegreis terug naar Dubai op het programma. In Dubai aangekomen en na natuurlijk weer wat problemen met Theo zijn paspoort, ze kregen hem niet gescand, zijn we in een taxi gestapt waar mannen alleen niet in mogen. Deze zijn speciaal voor vrouwen of voor families en worden gereden door vrouwen. Deze taxi's zijn te herkennen aan de rose daken. Je ziet deze taxi's in diverse kleuren rondrijden, rood blauw groen oranje en geel. De zus van onze chauffeuse, uit de fillipijnen, bleek getrouwd te zijn met een Hollander, Albert Mulder. Ze keek ons een beetje aan zo van kennen jullie hem niet? Het appartement hotel was erg netjes en schoon en omdat we ook een keukentje met van alles erop en eraan hadden konden we in het supermarktje 50 meter verder onze boodschapjes doen en zelf voor ons ontbijt zorgen. Een mooi zwembad erbij waar we 's middags dan ook nog even ingedoken zijn. De volgende dag, onze laatste in Dubai, hebben we heerlijk op het strand gelegen met uitzicht op het Burj el Arab en de Kalifa-tower. Heerlijk gerelaxed. 's Avonds vroeg naar bed gegaan want om 05.15 ging de wekker. Vanaf Dubai een rustige vlucht terug naar Amsterdam gehad met wederom plaatsen bij de nooduitgang, dus lekker veel beenruimte. Ja en dan ben je weer thuis, veel te vertellen, cadeautjes geven, vooral aan Cyrah en dan begint het gewone leven weer. De wassen zijn gedraaid, de rugzakken liggen weer op zolder en op onze bruine kleur na, die in dit hollandse weer ook wel snel zal vervagen, zijn alle sporen van een mooie spannende en fijne vakantie al bijna weer verdwenen.

• 28 April 2012 - 17:32

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

Coby Schellaars:

Welkom thuis!!! N

• 28 April 2012 - 20:32

Roland:

Bedankt voor jullie reisverslag. Met veel plezier gelezen. Gelukkig weer veilig thuis.