Weer een dag vol belevenissen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Weer een dag vol belevenissen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Weer een dag vol belevenissen.

Door: Linda en Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

18 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reakties en zeg maar tegen Cyrah dat wij haar ook missen maar we haar foto aan bijna elke Thai die we tegenkomen laten zien. Ook die van jullie Sylvia en Mieke en we krijgen dan ook veel Oh's en Aah's te horen. De Thai vinden het leuk als je ze foto's van familie laat zien.
Ada je had gelijk Khao San Road moet je toch wel gezien hebben. Voor degene dit niet weten waar we het over hebben, Khao San Road is een straat waar vooral 's avonds iedereen samenkomt. Er zijn talloze kraampje, eettentjes en karretjes en iedereen is even relaxed. Je komt er mensen uit de hele wereld tegen. Vanavond hier gegeten met Wendy en Paul die we overigens in Chang Mai weer zien voor nog een gezellige dag samen want dat is het zeker met ze geweest. Het eten was lekker al had ik (linda)als enige niet zo spicy besteld maar had het heetste eten dat er volgens mij was. Gelukkig vond Theo het geen probleem een deel van mijn eten op te eten wat dan ook geschiedde. Vanmorgen ook naar China Town geweest, onvoorstelbaar, hele smalle straatjes met honderden winkeltjes (kraampjes) en bijna alles wordt daar met de brommert aangeleverd. Je springt dan ook continue van links naar rechts om ze er door te laten. Die stank die daar dan hangt is niet te beschrijven maar geweldig om te zien. Hierna samen met Wendy en Paul een bezoek gebracht aan het Grand Palace en de grote Tempel (Wat Pho). Wat een rijkdom en wat een armoede daarbuiten. We zijn trouwens naar China Town gegaan met een boot over de rivier. Je wegaanwijzingen waren helemaal goed Ada!
Voor de geintresseerden, mocht je een keertje naar Thailand gaan en je wilt een bezoek brengen aan bijvoorbeeld de Grand Palace, laat je dan niet in de maling nemen door personen die vlak voor de ingang vertellen dat je je kaartje ergens anders moet halen. Wij hadden meteen argwaan en zijn doorgelopen en konden gewoon bij de entree een kaartje kopen. Ook taxi's die niet hun meter aanzetten moet je niet nemen.Wij hadden er een die ons wel voor 300 baht wilde wegbrengen maar zonder meter. Dit niet gedaan natuurlijk en de volgende taxi zette keurig zijn meter aan en betaalde wij uiteindelijk 100 baht. Aan jullie allemaal de groetjes van ons.

PS. Mike we hebben al honderden horlogestandjes gezien maar nog niet het goede horloge gevonden.

  • 18 Maart 2010 - 17:04

    Dennis & Sandra:

    Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben en handige tips voor als wij ook straks gaan.
    Ga zo door!
    wij volgen jullie op de hielen!

    groeten Dennis & Sandra

  • 18 Maart 2010 - 18:31

    Anita:

    Nouu ook k mis jullie vreselijk hoor! Snik Snik nu kan k de komende maand niet meer even gezellig langs komen :(
    Maar over een maand dan zie ik jullie gelukkig ook weer en dan ben ik de eerste die even langs komt :)
    Dikke kus en nog heel veel plezier van jullie aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller alleraller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller alleraller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller liefste nichtje :D

  • 18 Maart 2010 - 19:05

    Nolly (Mama):

    Hallo Linda en Theo. Wat leuk dat ik op deze manier jullie reis kan volgen. Het kontact met Paul en Wendy is goed heb ik begrepen doe ze de groetjes van me. Alles is hier oke en bij jullie ook heb ik begrepen. Liefs Mama

  • 18 Maart 2010 - 19:07

    Mama(Nolly):

    Niet zo opscheppen over je dochters en kleinkind ga morgen met Sylvia kaarten en Zondag komen Mieke en Cyrah eten. Zoals je ziet ik hou ze in de gaten.Liefs Mama

  • 18 Maart 2010 - 20:06

    Shong Mha Prah:

    Hallo jullie twee Theo en Linda. Weer een leuk en opwindend verhaal over onze hoofdstad. Tip van Shong vor als jullie naar Chiang Mai gaan. Chiang mai lijkt een beetje op een vesting. Vier grote muren eromheen. Bescherming tegen de invallen van vroeger Jullie twee moeten zeker naar de dierentuin gaan want daar kun je Panda's zien. Dat is heel speciala zo buiten China. Zijn jullie twee niet te moe ga dan naar de Doi Suthep tempel. Heel veel trappie trappie omdat het hoog op de berg ligt en niet vergeten het buitenpaleis van de koning te bezoeken. Zo nu hebben jullie twee weer genoeg te doen. Neem maar een Shing Tao biertje als jullie dorst hebben. Het weekend moet ik werken in ons resaurant wordt lekker druk dus lees ik maandag weer verder over jullie reis groetens van Shong

  • 18 Maart 2010 - 20:33

    Elly:

    Ha broertje en schoonzusje!
    Als ik het zo lees hebben jullie je al weer snel aangepast (dus weinig last van jetleg!)De floating market in Bangkok is ook een belevenis,dus als julie daar ook nog tijd voor hebben.....
    Mooi verslag van jullie,geniet maar lekker!!!
    Liefs,je grote zus

  • 18 Maart 2010 - 21:07

    S.debie:

    hallo ,theo en linda

    hoe gaat het met jullie we hebben ook mooi weer hier gekregen voor een paar dagen en ik wil julie een pretige vakantie toewensen groetjes s,debie

  • 18 Maart 2010 - 21:59

    Sylvia.:

    Volgens mij wil ik niet weten welke foto jullie bij je hebben van ons :|
    Anyway, 006 and 007 trappen nergens in, goed zo!!
    Ik hoop dat jullie veel fotos maken, want naar al die kleurtjes en bedrijvigheid ben ik erg benieuwd.
    Hier alles oke, Morgen (zoals oma-die-ons-in-de-gaten-houdt al zei) ga ik kaarten, en zaterdag met oma en de zonnebloem naar Blijdorp.
    De lammetjes groeien als kool, en een deel staat zelfs al buiten! Heerlijk!
    Veel plezier, pas op, en tot jullie volgende berichtje!

    Liefs .

  • 18 Maart 2010 - 21:59

    Sylvia:

    Volgens mij wil ik niet weten welke foto jullie bij je hebben van ons :|
    Anyway, 006 and 007 trappen nergens in, goed zo!!
    Ik hoop dat jullie veel fotos maken, want naar al die kleurtjes en bedrijvigheid ben ik erg benieuwd.
    Hier alles oke, Morgen (zoals oma-die-ons-in-de-gaten-houdt al zei) ga ik kaarten, en zaterdag met oma en de zonnebloem naar Blijdorp.
    De lammetjes groeien als kool, en een deel staat zelfs al buiten! Heerlijk!
    Veel plezier, pas op, en tot jullie volgende berichtje!

    Liefs .

  • 18 Maart 2010 - 21:59

    Sylvia:

    Volgens mij wil ik niet weten welke foto jullie bij je hebben van ons :|
    Anyway, 006 and 007 trappen nergens in, goed zo!!
    Ik hoop dat jullie veel fotos maken, want naar al die kleurtjes en bedrijvigheid ben ik erg benieuwd.
    Hier alles oke, Morgen (zoals oma-die-ons-in-de-gaten-houdt al zei) ga ik kaarten, en zaterdag met oma en de zonnebloem naar Blijdorp.
    De lammetjes groeien als kool, en een deel staat zelfs al buiten! Heerlijk!
    Veel plezier, pas op, en tot jullie volgende berichtje!

    Liefs .

  • 19 Maart 2010 - 10:53

    Ellen:

    Hoi nou hoor het al....zeker geen heimwee hahaha. Geniet er maar lekker van. Ben vandaag met Sylvia bij de paarden geweest en woensdag natuurlijk weer schilderen. Groetjes en tot horens! Ellen

  • 19 Maart 2010 - 10:54

    Ellen :

    zetten jullie er nog foto's bij?

  • 22 Maart 2010 - 10:49

    Ork & Syl:

    Zo te zien is Theo al eerder daar geweest ze hebben al zelfs beelden van hem gemaakt.

    Trouwens jullie zijn herkend in die metro want alle passagiers zijn hard weggelopen hihi

    Grt ORK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

Weer thuis...

11 April 2010

We blijven wat langer....

07 April 2010

Koh Chang

02 April 2010

Wat een weertje!!!

31 Maart 2010

Terug in Chiang Mai.
Theo en Linda

Actief sinds 05 Feb. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 32459

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 20 Juni 2017

Camperreis door West Amerika 2017

22 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Camperreis door West Amerika

26 Maart 2012 - 26 April 2012

Nog één keer naar prachtig Thailand.

15 Maart 2010 - 15 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: