Terug in Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu Terug in Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Theo en Linda Droog - WaarBenJij.nu

Terug in Chiang Mai.

Door: Linda en Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Linda

31 Maart 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hallo Allemaal,

Daar zijn we weer na een paar dagen. Het is hier nog steeds prachtig en we hebben schitterend weer. De laatste avond in Mae Hong Son reden we op onze brommert naar een straat waar we een cafe hadden gezien met een windmolen en een bordje met hollandse koffie, dus we dachten, dan gaan we daar eens een bakkie doen! We kwamen daar aangereden en ik kijk eens goed, zie ik daar een oud collega buschauffeur zitten met zijn vrouw en een reisgezelschap. We hebben gezellig met zijn vieren een paar drankjes genomen en zijn daarna weer naar ons huisje gegaan. Na Mae Hong Son hebben we een gewone bus genomen naar Mae Sariang, een rit van ongeveer 3,5 uur. Door een mooie natuur alleen erg jammer dat ze rond deze tijd heel veel branden stichten om de grond vruchtbaar te maken. In Mae Sariang hebben we wat rond gelopen maar we vonden het niet zo leuk daar, en besloten we dan ook om de volgende dag weer naar Chiang Mai te gaan. 's Morgens om 11.00 uur een minivan genomen naar Chiang Mai, waar we dit keer in een hotel zitten ook in de oude stad, 2 straten van waar we 8 dagen geleden waren. Het is het enige hotel in de oude stad met een zwembad. En dat voor een paar euro per dag meer. Ook hier hebben we weer een brommert gehuurd een Yamaha Mio 125 cc. Die houden we de komende 3 dagen zodat we wat van de omgeving kunnen zien.

Wel luitjes, we gaan het internetcafe weer verlaten en we zoeken de zon maar weer eens op.
Groetjes Theo en Linda.

• 31 Maart 2010 - 08:56

Mieke:

hallo papa en mama . Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin.
    volgens de weers verwachtingen wordt het morgen 41 graden ,is het dan ook zo benauwd ? hebben jullie onze sms nog gehad ? zo niet ...
    We hebben erg goed nieuws... Imke (van L&F) had gelijk . Met Cyrah gaat alles heel goed .Morgen mag ze in haar pyama naar school voor een paas ontbijt . waarna ze zich gaan aankleden en bij het kasteel eieren gaan zoeken. hier kijkt ze al heel de week naar uit vooral omdat ze in haar pyama naar school mag.
    Een hele fijne reis nog en tot snel . mieke

• 31 Maart 2010 - 13:25

Nichtje Anietje:

Hoooi Oom en Tante
    Nou jullie missen weer wat want ik zit in het gips.. k heb een klein breukje in mijn enkel :(
    Maar jaa t zal eens niet zo zijn met mij :P
    groetjes!! xx

• 31 Maart 2010 - 14:59

Ork & Syl:

Deze reis klinkt als een aanrader.
    Daar kan ik met me tienje zakgeld nogeens wat doen. Hihi.

Kijk wel uit op die motorfietsjes een ongeluk zit soms in een een kleine Thai.

Groetjes Ork

• 31 Maart 2010 - 18:21

Nolly (mama):

Nog steeds naar jullie zin begrijp ik. En zo zie je maar dat de wereld klein is. Maar wat een hitte vinden jullie dat ook nog steeds fijn.Bij ons is het koud het lijkt wel herfst dus blijf nog maar een paar dagen in Thailand. Fantastisch nieuws van Mieke en Greg we drinken er zondag bij de brunch een borrel op. Liefs mama